Terres de l’Ebre, novembre de 2014.
Benvolguts pares, mares i jugadors,
Com tots els anys per aquestes dates, la Junta de la nostra Entitat està començant la recerca de la xiqueta i noia que, com a pubilleta i pubilla, ens ha de representar durant els actes de les festes de la Cinta de Tortosa de l’any vinent 2015.
La normativa municipal diu que la pubilleta ha d’haver nascut entre el 01-01-2005 i el 31-12-2007, mentre que la pubilla ha d’haver nascut entre el 01-01-1996 i el 31-12-1998.
Pel que fa a la nostra Entitat, aquesta Junta sempre ha preferit que tant la pubilleta com la pubilla sigui gent de casa nostra i, només en cas de no tenir-ne, buscar-ne de fora.
Així doncs, amb l’ànim de donar total transparència al procés i igualtat d’oportunitats a tothom, per la present us comuniquem que, des del dia 01 de desembre de 2014 a les 00:00 hores i fins al 31 de desembre de 2014 a les 24:00, restarà obert el procediment per al nomenament de la pubilleta i pubilla 2015, informant-vos que, en el supòsit de tenir varies candidates, l’ordre excloent de preferència en la elecció serà:
- En primer lloc, quedarà escollida la xiqueta i/o noia que sigui jugadora de la nostra Entitat.
- En segon lloc i a manca d’aquestes, s’escollirà la xiqueta i/o noia que tingui els llaços familiars més directes en algun dels jugadors de l’Ebre Escola Esportiva (germà, cosí, …).
- Finalment, la xiqueta i/o noia per fer de pubilleta i/o pubilla podrà ser una persona sense vinculació directa/indirecta amb la nostra Entitat.
D’altra banda, hem de comunicar-vos que, en cas d’haver diferents candidates amb el mateix dret preferencial (dins del mateix grup) abans explicitat, serà nomenada la que en primer terme hagi comunicat la seva voluntat de ser la nostra pubilleta i/o pubilla.
Tots els interessats en participar en aquest procés ho haureu de comunicar mitjançant l’enviament d’un missatge al correu electrònic que apareix dins de l’apartat “CONTACTE” . No serà vàlida qualsevol altra forma de comunicació.
Rebeu una cordial salutació.