Logo EEE

ENS HEM DE SENTIR ORGULLOSOS

Terres de l’Ebre, setembre de 2013.

Benvolguts pares, mares i jugadors,

 

El passat dissabte, dia 01 de setembre, dins de les Festes de la Cinta, va tenir lloc L’OFRENA DE FLORS I FRUITS a la Mare de Déu de la Cinta.

Com sabeu, vam participar en l’esmenta’t acte com una Entitat més d’aquestes terres que vol que la SOLIDARITAT sigui un dels principals valors en els nostres jugadors.

D’aquesta participació ENS HEM DE SENTIR ORGULLOSOS ja que ens atreviríem a dir que, probablement, vam ser l’Entitat amb més representació.

Des de la Junta Directiva volem agrair tota la vostra predisposició, col·laboració i esforç per a que aquesta participació hagi estat TOT UN ÉXIT !!!

La ciutat de Tortosa ha tingut la oportunitat de veure que som una Entitat que vol ser seriosa i fer les coses bé, que som una Entitat forta amb objectius clars, la qual cosa comporta el nostre constant creixement.

SENSE VOSALTRES NO HAGÉS ESTAT POSSIBLE, així que MOLTES GRÀCIES A TOTHOM, tot esperant que l’any vinent encara puguem incrementar la nostra participació.

Comparteix-ho!